Frequently Asked Questions

Facturen | Financieren | Koppelingen | BTW-aangifte | Communicatie | Debiteurenbeheer | Financien

Moet ik factureren via Plattform om facturen te kunnen financieren?

Nee hoor, als je bijvoorbeeld gebruik maakt van de facturatie module in een boekhoudpakket, kunnen wij die waarschijnlijk wel koppelen en automatisch binnenhalen. Via de pay me now button, ga je dan dezelfde procedure in. Overigens zal deze functionaliteit pas later in 2018 worden aangeboden.

Hoe snel heb ik geld op mijn bankrekening?

De eerste keer dat je de aanvraag doet, zal het wellicht iets langer in beslag nemen, maar we streven er naar om binnen 24 uur het geld op je rekening te storten.

Kan ik elke factuur aanbieden?

In principe wel. 

Kan ik meerdere facturen per keer aanbieden?

Ja hoor, maar we kijken daarvoor wel naar je historie, betaalgedrag, kwaliteit van je debiteuren etc.

Wat gebeurt er als ik onverhoopt niet kan terugbetalen?

Neem contact met ons op en we zoeken naar een oplossing.

Wat als mijn debiteur failliet gaat?

We zullen in dergelijke gevallen tot een oplossing moeten komen voor beide partijen. Overigens is dat een van de redenen dat we ook je contracten en algemene voorwaarden samen met je in orde brengen vanaf dag 1, dan sta je juridisch veel sterker. Tevens regelen we toegang tot een advocaat!

Waarom kan ik bij jullie wel binnen 24 uur geld ontvangen en bij een bank niet?

Omdat wij niet alleen anders denken maar ook anders doen. Wij beoordelen vooraf aan de hand van je factuur historie of en tot welk bedrag je financiering kunt krijgen. 

-FAQ design